Степан Кубів презентував Експортний бренд України

18 вересня 2018 року відбулась презентація Експортного бренду України, за допомогою якого українські товари та послуги будуть просуватись на міжнародні ринки.  

Навіщо Україні Експортний бренд?

Український експорт формує 50% міжнародного іміджу України. Окрім цього сильний бренд країни походження – Експортний бренд -  допомагає експортерам суттєво збільшувати обсяги продажів.

Зростання експорту має стратегічне значення для економіки України. Сьогодні експортери забезпечують 47,9% ВВП та валютних надходжень України. За 6 місяців 2018 року український експорт зріс на $2,8 млрд  у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.

Українські експортери презентуватимуть Україну у світі ідентично й послідовно, забезпечуючи:

  • єдине візуальне брендування українських експортерів на міжнародних ЕКСПО та галузевих виставках;

  • послідовну комунікацію основних повідомлень Експортного бренда та характеристик українських товарів через маркетингові та рекламні матеріали;

  • систематичне інформування про можливості і конкурентні переваги експортно орієнтованих галузей України.

Експортний бренд на China International Import EXPO 2018

Вже у листопаді цього року українські експортери, об’єднані експортним брендом, представлятимуть досягнення та експортні можливості України на China International Import EXPO 2018, наймасштабніший міжнародній експортній виставці світу.

Експортну пропозицію України представлятимуть харчова промисловість, галузь інформаційно-комунікаційних технологій, креативна галузь, машинобудування, аерокосмічна та авіаційна галузі і сектор туризму.  

Взаємозв’язок загальнонаціонального бренда України UkraineNow та Експортного бренда

Експортний бренд базується на бренді UkraineNow. Це відповідає політиці держави створювати стійкий емоційний та візуальний зв’язок між різними галузями та секторами.

Бренд країни та Експортний бренд мають спільну тему, однак різні практичні завдання.

UkraineNow – загальний бренд країни, що формує сприйняття України та українців у світі. Бренд позиціонує Україну через комунікацію повідомлень про загальнонаціональні цінності, якість життя, інвестиційні можливості, культуру і туризм.

Експортний бренд України презентує Україну як вигідного торгового партнера, що продає якісну, автентичну, інноваційну та креативну продукцію.

До Експортного бренда виставляються також суттєві практичні вимоги. По-перше, Експортний бренд має передбачати виключно високий рівень адаптивності до галузі і товару. По-друге, Експортний бренд повинен працювати для брендування всіх типів виставкових площ: від найбільших та найдорожчих національних павільйонів до найменших виставкових стендів окремих виробників. По-третє, Експортний бренд має з часом трансформуватися у національну відзнаку якості Made in Ukraine.  

Бренд-бук Експортного бренда доступний за посиланням:

https://epo.org.ua/wp-content/uploads/Data/Експортний_бренд-бук_веб.pdf

Виставковий бренд-бук доступний за посиланням:
https://epo.org.ua/wp-content/uploads/Data/Виставковий_бренд-бук_веб.pdf

Відео Експортного бренда: https://youtu.be/NAa0fBjonFM

Конструктор Експортного бренда: http://exportbrand.epo.org.ua

Експортний Бренд є частиною проекту "Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків", що реалізується Офісом з просування експорту на замовлення Європейського Банку Реконструкції та Розвитку в рамках програми EU4Business.

Довідково

Офіс з просування експорту (EPO) – консультативно-дорадчий орган при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, який було створено  для допомоги українським експортерам у виході на закордонні ринки. Офіс створено за підтримки фонду Western NIS Enterprise Fund та проекту The Expert Deployment for Governance and Economic Growth (EDGE).

Програма EU4Business має на меті покращення бізнес-середовища та підтримку розвитку малого та середнього підприємництва в Україні та у регіоні Східного партнерства.





Департамент економіки і міжнарожних відносин

Харківської обласної державної адміністрації